Thursday, December 2, 2010

27 November 2010

tarikh yg mmg selama ni aku tunggu, hampir setgh thn aku terperap di negeri sendiri akhirnya aku keluar jgk ke negeri org..tp sblm ak pergi melangkah pergi perasaan aku tibe2 rasa mcm x sdp jer nk pergi tingglkan mak, ayh, adk2 aku..hidup aku mmg sunyi tanpa kwn 2 aku tp mereka yg ceriakan hdup aku

hti aku mula berdetik seperti ada sesuatu yg  buruk bkl berlaku tp aku ttp tngkan hti bersama rakan2 aku bila sampai tmpat penginapan aku.  Gumbira penya psl,,aku lupa pd sesuatu...arghhhh......

mle2 jumpe byk la story morry yg aku kongsi dgn member2 aku..kononnya lama xjump bia la hr2 bersembng di fesbuk pn..hahahaha...kecoh 1 rumah..ble sorng2 demi sorng mula msk tempat penginapan ku...

Namun, disebalik gelak tawa aku, hti aku terdetik juga perasaan risau 2..apakah yg cuba allah sampaikan disebalik debaran itu? hanya allah saja yg tahu...

No comments:

Post a Comment