Monday, October 25, 2010

MiS u my gUrl....

nurul aliya farisha.....
nama yg cukup indah bg ku...
tp da lme xjumpe liya..
rindu sgt da kat liya...

agk2ny ble la dpt jump ngn liya lg ye...

sejak ketiadaan liya dlm hidupku terasa seperti kosong..
umpama air kosong..
minum xrasa manis dan xrasa tawar..
biasa2 jer hr ku...
sdgkan aku ni hr2 aku ni rindu kan dy...
law dpt bb len pn terasa nk liya gk..

knp.....???
mgkin sbb aku da bersama dy semasa dy umo 30 hari lg kowt..
hurm,,,
maybe...


aliya...
tmpat ku melepaskan segala resah dan gelisahku,..
apabila kupandang wajahnya...
segala kekusutanku terlerai begitu sahaja..
gelak tawanya yg manja
menghilangkan segala kekusutanku yang terasa di hatiku...
kau tmpat aku bermanja..
kenakalanmu mencuit hatiku..
kepetahannya mengagumkan aku...
bersih wajahmu menyejukkan  hati ku...
~liya ccomel~




NuRul aLiyA fArisHa


No comments:

Post a Comment